Monitoring marki z BrandMentions – sprawdzamy czy dobre opinie o narzędziu są prawdziwe
Skuteczny marketing to nie tylko wiedza o tym, jak dotrzeć do klienta, ale i świadomość tego, jak nasza marka jest przez niego odbierana. Stąd popularność jaką się cieszą narzędzia do monitoringu internetu w kontekście wzmianek o firmie w sieci. Jednym z nich jest program BrandMentions, który wielu użytkowników chwali, wystawiając mu pozytywne opinie. Czy słusznie? I jak to narzędzie może się przydać w twoim biznesie?

Czym jest BrandMentions?
BrandMentions to jedno z wielu narzędzi służących do monitorowania marki w sieci. Pozwala ono sprawniej zarządzać wizerunkiem marki. Zapewnia całodobowy monitoring marki w social media, umożliwiając przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym, reakcję na uwagi internetowej społeczności i lepszą komunikację z klientem.
Narzędzie BrandMentions może także pomóc w analizie konkurencji, zwłaszcza w zakresie strategii podejmowanych przez rywali. Dzięki niemu można spojrzeć na własny biznes z innej perspektywy, lepiej adaptując się do potrzeb rynku oraz oczekiwań klientów.
Co zyskujesz, korzystając z BrandMentions?
Narzędzia takie jak BrandMentions pozwalają na stały monitoring marki w sieci. Chcesz dowiedzieć się, co ludzie sądzą o twojej marce i co o niej mówią w społecznościówkach? Chciałbyś mieć informacje odnośnie tego, na czym aktualnie skupia się konkurencja i co promuje w mediach? Pomogą ci w tym narzędzia do monitoringu internetu, oszczędzając wiele czasu i automatyzując procesy związane z wyszukiwaniem i analizą danych.

BrandMentions pozwala obserwować związaną z marką aktywność użytkowników internetu. Daje możliwość lepszego planowania kampanii reklamowych. Jest narzędziem, które pozwala na efektywny pomiar ich skuteczności, szczególnie w kontekście social media. BrandMentions zbiera w jednym miejscu wzmianki o twojej firmie m.in. z takich portali jak Reddit, Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram.
Aplikacja BrandMentions pozwala także na analizę trendów i sytuacji na rynku. Dzięki monitorowaniu konkurencji i reakcji internautów, można dostrzegać biznesowe okazje zanim zrobią to rywale. Dzięki programowi marketer jest w stanie lepiej zrozumieć klientów marki i ich oczekiwania. BrandMentions pozwala wsłuchiwać się w odgłosy sieci, umożliwiając szybką reakcję i wyprzedzenie konkurencji.

Zaletą BrandMetions jest intuicyjność i czytelny interfejs. Wyszukiwanie danych jest łatwe i przyjemne. Najważniejsze jednak, że aplikacja zbiera informacje szybko i bez opóźnień, a przede wszystkim, że zbiera je bardzo szeroko, więc nie umyka żadna wzmianka o marce. Zaawansowane filtrowanie pozwala znajdować najbardziej istotne informacje, a raporty w postaci wykresów umożliwiają lepszą ocenę wyników marki. Niezwykle przydatna opcja to także analiza nastrojów – można sprawdzić, czy marka pojawia się w pozytywnym, negatywnym, czy w neutralnym kontekście. Warto zaznaczyć, że BrandMentions ma jednak inną specyfikę i przeznaczenie niż narzędzia do analizy słów kluczowych oraz linkowania do strony.
Czy monitorowanie marki z BrandMentions się opłaca?
W każdym biznesie nie tylko chcesz wiedzieć, kiedy o tobie mówią, ale chcesz też wiedzieć, co takiego mówią. Pragniesz móc zarządzać reputacją firmy, a także chcesz wiedzieć, co robi konkurencja. To daje odpowiednią wiedzę na temat tego, jak samemu reagować i co zmienić we własnym biznesie, aby był jeszcze bardziej udany. Monitorowanie marki w sieci staje się więc koniecznością i niezbędnym elementem budowy jej strategii marketingowej.

BrandMentions to cenne źródło informacji i nic dziwnego, że dostęp do niego jest płatny. Aktualnie z narzędzia można korzystać, subskrybując jeden z trzech rozliczanych miesięcznie planów taryfowych. Podstawowy umożliwia prowadzenie w dość ograniczonym zakresie tylko jednego projektu i jest przeznaczony dla nowych biznesów. Taryfa dla firm rozwijających się to już możliwość prowadzenia trzech projektów, a ostatni najdroższy pakiet jest skierowany do dużych firm, korporacji i agencji. Im droższy plan, tym większe możliwości wykorzystania konta. Najdroższy pakiet pozwala na przykład uzyskać dostęp do monitoringu influencerów na Instagramie, czego nie ma w tańszych planach.

Czy korzystanie z programu się opłaca? Cennik BrandMentions wydaje się dość dobrze dopasowany do potrzeb użytkowników, biorąc pod uwagę możliwości narzędzia oraz oferowane pakiety. Podstawowy to najniższa cena, ale i najmniejsze możliwości, które wraz z rozwojem biznesu można poszerzyć. Co ważne, pakiety można przetestować w czasie siedmiodniowego okresu próbnego. Warto zatem samemu wypróbować to narzędzie, by osobiście przekonać się w jakim stopniu może ono zapewnić firmie sukces.
Jeśli chcesz wypróbować BrandMentions możesz skorzystać z DARMOWEGO okresu próbnego. Nie czekaj ! Zarejestruj się tutaj i sprawdź teraz 🙂
No comments yet... Be the first to leave a reply!