Kebab – pomysł na biznes

Każdy z nas musi jeść, ta potrzeba nie ulega żadnej wątpliwości. Warto więc pomyśleć nad tym, czy nie daje to szans na rozwinięcie własnej działalności gospodarczej i zarobienia pieniędzy. Jak jednak sprawić by to właśnie do nas zwracali się klienci w celu napełnienia żołądków?

Musimy się czymś wyróżniać, co nie tylko przyciągnie do nas klientów, ale również każe im wrócić do naszej restauracji. Kebab- choć każdy wie jak wygląda i jak smakuje, mało kto orientuje się, że to słowo obejmuje aż dwadzieścia różnych odmian tej kanapki z mięsem. Co jest zasadniczą zaletą- nie potrzeba dużej ilości obsługi, mówimy więc o małym wkładzie finansowym. Wystarczy czterech pracowników, aby biznes prosperował właściwie: osoba zbierająca zamówienia, osoba przygotowująca posiłki, osoba rozwożąca kebab do domu (możemy z niej jednak zrezygnować w początkowej fazie działalności) oraz osoba odpowiedzialna za podawanie dań gościom. Istnieje wiele lokali z podobnym menu, musimy więc postawić na jakość produktów i oryginalność receptury.

[ad]

Pomyślmy nad zatrudnieniem kogoś, kto naprawdę zna się na rzeczy, a najlepiej jeśli ma doświadczenie w branży gastronomicznej. Poświęćmy również nieco czasu na skomponowanie wystroju lokalu: orientalne akcenty, takie jak lampy, kadzidełka czy obrazy będą bardzo wskazane, co z pewnością docenią klienci. Na rynku mamy bardzo bogaty wybór urządzeń gastronomicznych, które pozwolą nam na realizację planu. Możemy również pokusić się, o przygotowywanie dań na oczach klientów. Jak wskazują badania, zwiększa to zaufanie do sprzedawcy, ale również podnosi apetyt na zamówione jedzenie.

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

2 komentarze to “Kebab – pomysł na biznes”